Jobb och gott sällskap. 26/2-15

 
Började dagen med jobb.
Och sista bokningsdagen på Wellness Spa.
Efter 1,5 år på Spat fick man anse sig besegrad.
Ja vi undrar alla varför det inte blev nån rullians på kunderna där...
Och det lär vi inte riktigt få svar på.
 
Men jag har ju fortfarande Köpingsvägen och Klockartorpet kvar.
Så från att ha åkt runt till tre ställen blir det nu bara två.
En omställning ja visst men de blir bra det med.
 
Nu på kvällen fick vi middagsgäster.
Och hur gulligt är det inte när man öppnar dörren och en 3åring står men en bukett tulpaner i handen!?
Till oss dessutom! 
 
 
 
Hon är för söt!
Så efter paketöppning, mat, kaffe, dessert, prat och massor av skratt blev det dags för dem att åka.
Men tack snälla för en trevlig kväll!
 
Så nu sitter vi i vasin del av soffan som två utslagna knubbsälar.
Snart dags att sluta mina blå men först glor jag lite på dumburken.
Min lediga dag imorgon.
Så unnar mig lite sovmorgon.
 
 
 

Kommentera här: