Vavva mys. 27/2-15

 
En riktig mysdag.
En dag på tumanhand med Ellinors lilla Molly.
Promenad och övning på samspel mellan henne och mig.
Gav oss på och se hur mycket vi kom ihåg av de vi lärt oss förut.
Och jag tror hon minns mer än mig.
Jisses vilken snabblärd brutta som är med på minsa lilla vink.
Precis som i höstas.
Och så kul att se hur hon verkligen gillar att jobba.
Vad man än provar är hon inte sen att hänga på.
Att hon sen gillar att mysa och gärna delar ut generöst med pussar får mitt gamla hjärta att smälta.
Chihuahua har aldrig varit nån favorit ras hos mig men denna donna är speciell.
Hon är inte som andra småhundar.
Hon är tuffare och mer vild än tam.
 
 
Och att hon är söt som en citron gör att jag bara tycker om henne mer och mer för varje gång vi ses.
 
Nu kör jag PRO varning här hemma.
Fredag, kväll och gubben är i garaget så jag kör Let's Dance mys i soffan.
För ikväll är jag boss över TV-dosan!
Det är inte fy skam.
 
HaaaDeee!
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ååå Mollan 😍😍 hon är mer hund en vad man tror 💚

Svar: Oooh ja! 💚
Rebecca

Kommentera här: