Den den eller den!? 11/3-15

 
Bildjungeln..
Nu börjar jag bli trött på de här med att leta bil.
VW, Audi?
Golf, Polo, Passat, Lupo, Beetle?
A3, A6, TT, A4, A2?
Blir man förvirrad eller blir man förvirrad?
Hittar man bilar som verkar bra och man kan tänka sig titta på.
Vad händer?
Jo SÅLD eller ännu bättre!
Den står på VERKSTAD!?
Mm då känns den ju pålitlig?
Trött jag blir...
Man ska inte bara välja märke och modell man ska välja färg också..
Grön, röd, blå, silvrig, svart, vit?
Och jag som vill ha rosa!!
Jag vill jag vill jag vill!!
Ha ha ha nej så kräsen är jag inte.
Färgen är inte de största problemet.
Där bryr jag mig inte så mycket.
Jag vill bara ha en pålitlig bil som inte gått allt för många mil.
 
 
 
Nån får mer än gärna snart ta över bil letandet åt mig en stund.
Jag ger upp.
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Haha mina förslag duger inte till fröken. ;) men kan leta bil åt dig gullet :)

Svar: Ja visst gört. 😃👍
Rebecca

Kommentera här: