Fredag blev Lördag. 21/3-15

 
Nyss var det Fredag och nu är det Lördag.
Vad hände där?
Igår rockade jag strumpor som alla andra.
 
 
 
Men jag gorde de på mitt egna lilla vis.
Det blir alltid bäst så.
På kvällen efter jobb och alla andra måsten så slöt jag upp med min gamle far.
Så när vi fick sällskap av mannen i mitt liv unnade vi oss en pizza kväll.
TV tittande och bra sällskap.
Glad i hågen kom min lilla mor hem som roat sig inne i staden.
Så efter kaffet och långt in på natten blev det dags att åka hem.
Nöjda och mycket trötta somna jag som en lite nalle på kärlekens arm.
Vaknade till en ledig Lördag.
Först på agendan stog Köping.
Vi skulle titta på en bil till mig.
Så efter titt och provkörning åkte vi hem med den bil vi kom i.
Den andra fick stå kvar.
Sen har dagen rullat på i lunga tempon.
Film, TV och inte allt för ansträngande  dag.
Precis som en ledig dag ska vara.
Imorgon blir det 2års kalas.
 
Så vi laddar upp framför.... TVn!
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Tarja Olesen:

skriven

Bra bild!

Svar: Tack snälla! :)
Rebecca

Kommentera här: