Party Lördag och Promenad Söndag 8/3-15

 
Trött Lördag AB.
Sov många timmar men ändå sååå trött när man vaknar.
Sov för mycket kanske...
Men upp och hoppa dagens agenda va full av aktiviteter.
Så efter en snabbfrukost i form av kvarg och ett äpple va det bara att ta sig i kragen och bege sig ut bland alla andra västeråsare.
Iväg till Bauhaus, Media Markt och bolaget innan man kunde få komma hem igen.
Och då va de så klart dags för lunch.
Så i med lunch och kolla ikapp på de Farmen avsnitt som jag missat i veckan.
La mig på soffan en stund men de skulle man INTE gjort.
På två röda va jag helt borta.
När jag vakna till körde jag iväg gubben på 30 års fest för att sen åka hem och göra mig klar.
Ganska skönt att kunna ta de lungt.
Men när jag va klar och redo mötte jag upp Daniel och resten av 30års firarna på Strike.
Det blev en supertrevlig kväll med drinkar, bowling och massor av skratt.
En super kul kväll.
 
 
Dagen efter blir alltid va man gör det till.
Inte för att intaget blev lika stort som för de andra då jag anlände senare.
Men jag va tillräckligt törstig för att vara trött även idag.
Men jag gnäller inte då jag började dagen som en mys söndag med min bättrehälft.
Sista Hobbit filmen och soffmys.
Nöjd och glad tjej.
Men ett samtal och irritationen kom.
Från irriterad till arg på 5min.
Och då är de bara att välja.
Fortsätta va på dåligt humör eller göra något åt de.
Och jag valde att ta en promenad för att rensa känslor och huvet istället för att Daniel skulle råka ut för min frustration.
Så efter en timme ute med musik i lurarna kom jag hem med gott humör.
Och de resulterade i att det blev ett BRA val.
 
 
Nu fortsätter vi med våran mys söndag.
Börjar med att laga middag ihop.
 
Trevlig Söndag alla glada imorgon är det Måndag!
 
 

Kommentera här: