Snyggare och som jag vill ha den. 24/3-15

 
Idag va en efterlängtad dag!
För snart ett år sedan satte jag mig under nålen för första gången.
Och för att göra en lång historia kort utan att hängafick någon så blev jag inte nöjd med det jag fick då.
Så har aldrig velat visa hela om jag inte absolut måste.
Hur många gånger jag gick dit och vad som hände hör inte hit.
Men idag fick jag den äntligen uppfräshad.
Jag vet inte hur han bar sig åt men det blev som en helt annan tatuetring och precis som jag ville ha den.
Och nu är jag SUPER nöjd.
Jag älakar den och kommer stolt kunna visa upp den på stranden i sommar.
Och förutom en nygammal tatuering fick jag även en trevlig stund med alla glada själar inne på Fatcap Tattoo.
Vilken härlig kombo av människor.
 
 
 
Evigt tacksam!
 
 
 

Kommentarer:

1 Ella ;):

skriven

Vilken skillnad gullet. . Mycket finare nu :)

Kommentera här: