Solskenspromenad. 9/3-15

 
Kickstartade måndagen med ett kort men ack så tidigt jobbpass.
Men trotts denna tidiga timma finns det något som är bra.
Man är nästan helt själv på vägen!
Vilket innebär mindre irritation och en kanon start på dagen.
Efter första jobbpasset blev det en härlig solskenspromenad och kvalitetstid med min ÄLSKADE syster och William.
Lillpojken sov ganska snart gott i vagnen.
Jag och syster knatade på i rask takt medans vi mellan allt flåsande fötsökte föra en konversation.
 
 
Efter 1.5h va vi hemma igen och skrotch vaknade glatt i vagnen.
Då fyllde vi på våra kroppar med bränsle i form av föda och dryck.
Knyten med skinka och ägg, samt vatten och celsius.
Det blev som balsam för magen.
 
Sen fick jag lämna mina ögonstenar för att åka hem och förbereda inför nästa jobbpass.
 
Sen har det bara rullat på.
Nu är det ÄNTLIGEN bed time.
Daniel kollar på Ghost Busters i sängen så jag vänder på mig och snarkar honom i örat.
 
Nu är jag så påfylld av energi så de spritter i hela kroppen.
UNDERBARA MÅNDAG! 
 
Haadeee! 
 
 

Kommentera här: