Som balsam för själen. 14/3-15

 
Jobb, promenad och hämtning av gubben.
Det är den perfekta beskrivningen av min dag.
Promenaden blev längre än tänkt men vad gör de?
Inte ett skvatt.
Med solen i ryggen och vinden i håret blev den 2h långa promenaden som balsam för själen.
Nog känns det i benen allt i efterhand men vad gör de om 100år?
Glömde telefonen hemma idag när jag for.
Just idag när jag behövde den då jag skulle ringa några samtal direkt efter jobbet.
Men det gjorde ju inte heller något.
Fick bara ta de när jag kom hem.
Har verkligen insett att glömma telefonen kan vara bra ibland.
Mindre stress på nå vis.
Så kom Daniel hem tidigare än vad jag trott och det gjorde dagen/kvällen ännu bättre.
Nu är ordningen återställd här hemma och jag kommer sova som ett litet barn inatt med honom vid min sida.
Lycklig tjej efter en underbar dag!
 
 
 
Kärlek till er alla där ute. <3
 
 

Kommentera här: