Söndags promenad och 2års kalas. 22/3-15

 
Började dagen med att röra på mig.
Har en runda jag oftast går. 
Då behöver man inte tänka så mycket utan bara gå.
Men idag va de loppis i en av arenorna så istället för att behöva sicksaka mellan alla bilar och allt folk som va överallt så blev det en annan runda.
Så jag gick på och efter ett tag insåg jag att jag va på en gata jag aldrig gått förut.
Men så fint där va.
Så jag saktade ner och njöt av stunden och alla fina villor.
Levde i nuet och allt annat va som bort blåst.
En helt underbar stund.
Bara jag, musiken och den tomma gatan.
Även om det va en helt underbar promenad så va det lite halt stundvis.
 
 
Med alla benen ibehåll och utan att halka kom jag hem säkert.
Det är heller inte alltid så lätt att ta sig ut för en promenad.
Men om man helatiden fokuserar på känslan EFTER så går allt lättare.
Så väl hemma igen.
Nöjd som alltid va det dags att fylla på magen, kasta sig i duschen och göra sig klar för 2års kalas.
 
PennyBus blev hela 2 år idag.
Va tiden går.
Minns det som igår när jag fick bilden på den lilla flickan.
Så in i bilen och iväg mot Kolbäck.
Fika, prat, skratt och trevliga människor.
Penny uppskattade bollarna och vattenflaskan.
De skulle börjas sparka boll direkt.
Och vatten i flaskan måste man ha!
Sen åkte prinsessklänningen på också.
Så kul att se.
Hon visade även stolt upp allt annat hon fått.
Den lilla tjejen uppskattar verkligen ALLT hon får.
Även om det bara skulle va en pappåse från ICA.
 
Lämnade Kolbäck och en lycklig tjej.
Även jag va fylld av energi och åkte hem med ett leende på läpparna.
 
Lyckad dag som tog slut allt för fort.
 
Men imorgon är en ny dag och början på en helt ny vecka.
Nya utmaningar och möjligheter.
Nu blickar vi frammåt.
 
 
 

Kommentera här: