En Rosa Hundpromenad Mot Cancer. 3/10-15



Min dag har gått i hundens tecken.
Och gissa om jag njöt.
Det var nämligen dags för den årliga hundpromenaden.
En Rosa Hundpromenad Mot Cancer.
En promenad igenom Västerås City.
Min första gång men absolut INTE min sista.
Så underbart kul!!
Vilkem gemenskap.
Både bland oss tvåbenta men även hos våra fyrbenta älsklingar.
Och två varv hann vi med.



Men måste erkänna att minerna på Västerås folket i City va oslagbart!
De såg lite fundersamma, chockade men ändå glada ut när det drog fram lite drygt 200 vovvar med deras människor i stan.


Jag har njutit varje sekund!
Hundar är livet.
Ja nu skakar nog många av er på huvet.
Och det får ni gärna göra.
Fine by me.
Jag tänker inte försöka få er att förstå.
Det är ändå ingen idé.
Ni kommer aldrig förstå.
Vi är alla olika.
Det är helt okej.
Men försök då heller inte ändra min syn och min dröm.


Kvällen spenderades hemma med en middag för två.


Inga planer eller måsten och båda va lediga.
Så vi bestämde oss för att umgås på tumanhand jag och Daniel.
Det händer inte allt för ofta.
Men vi kommer fortfarande ihåg hur man umgås.
Så då kan det inte va så länge sen..
Eller??

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Favorit i repris nästa år 💖💖

Svar: Utan tvekan. 😃💜
Rebecca

Kommentera här: