Tufft men kul! 8/10-15


Här har det varit tyst ett tag.
Men de kan jag förklara med att jag har full fokus på ett av mina jobb just nu.
Jag har nämligen fått chansen att hoppa på en helt ny arbetsuppgift.
Alltså helt ny för mig.
Mycket att lära och mycket att ta in.
Det kräver mycket av mig då jag redan innan jag provat brukar tacka nej för "vadå de där kan ju inte jag! Det förstår ju vem som hellst."
Lite den känslan har jag just nu.
Så jag är helt slut när jag kommer hem.
Men skam den som ger sig.

Sen jag tog mitt körkort för snart 5år sen så inser jag att jag kan så mycket mer än jag någonsin trott innan.
Jag måste bara ge det en chans och inte backa innan jag äns provat.
Alla är vi gröngölingar nån gång i livet.
Och ramlar man så är det bara att resa sig och ta lärdom av situationen.
Lättare sagt än gjort vissa gånger.
Det är mycket jag gjort som jag faktist inte skulle trott jag klarat av tidigare. 
Jag känner mig fakatist en aning stolt.
Ja om man nu får säga så.
Så nu är det dags för nästa utmaning.
Och jag ska göra allt för att förstå och kunna utföra arbetet på bästa sätt.
Jag kan jag med!



Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du har lärt dig cykla, åka skridskor och gå och köra bil :) klart man faller nångång men man är inte full lärd direkt och man bygger inte paris på en dag ;) jag tror på dig 😘

Kommentera här: