Bättre idag.


Idag är det bättre än igår.
Lite humörsvängningar just nu.
Och det kommer jag ha ett tag framöver.
Måste försöka tänka på de.
Andas djupt istället för att brusa upp.
Kroppen ställer om sig och det gör att man tar åt sig fast men inte ska.
Jag är och har alltid varit väldigt känslig så.
Minsta förändring.
Och att stubinen är lite kortare än vanligt är ingen fördel.
Och de kom lixom bara på nån dag.
Stackars Daniel.
Tur han ligger borta på jobb i veckorna.
Då får jag härja på mig själv.
Och tro mig det gör jag.

Men faktist så har jag lagt bort detta på jobbet denna helg.
Klapp på axeln.
Jag kan fortfarande konsten att axla en yrkesroll.
Lägga bort allt annat (även humöret) och bara gå in för att hjälpa andra på bästa sätt.

Det firar vi med ett glas vatten och lite sömn. 

PUNKT!


Kommentera här: