Full fart.


Kör så det ryker,
En full dag med fart och fläng.
Morgon promenad - äta - göra sig klar - äta.
Västerås - Köping - äta - Munktorp - Västerås - äta - handla - besök hos Lisbeth - äta - städa och äta igen. 
Har hunnit med mycket idag. 
Där emellan har jag även hunnit med en hel del telefon samtal.
Jag behövdes på ett nattpass idag så började styra om morgondagen.
När allt va grönt och jag ställde in mig på att jobba natt fick jag ett nytt samtal.
Jag behövdes i Eskilstuna imorgon så inget nattjobb för min del.
Hej hopp här är de snabba vändningar. 
Men jag är flexibel så de är okej.
Morgondagen va redan omstrukturerad så vi rör om lite mer.
Och de va ju inga problem.
Bra flyt får man ha ibland när det krisar och man behövs på andra ställen.

Och i allt detta så blir man bortskämd av bästa Lisbeth.
Två fina halsband bara sådär.


Så glad.
Det kommer jag leva länge på. 
Tack snälla <3

Väl hemma blev de städning och jag satte även gubben i arbete.
Fast vid spisen.
Mina matlådor började ta slut så honom ställde jag där medans jag sprang runt som en yr höna.
Men allt har ett slut och nu kan jag äta, sova, jobba  och slippa brottas med dammråttor när jag kommer hem.

Vardags lyx! 


Kommentera här: