Min man han kan.

 
 
Hej mitt vinterland!
Det blir nog jul trotts allt.
 
 
 
Jag har svårt att tro att man kan ha en bättre man än vad jag har.
Trotts allt som hänt de senaste månaderna och speciellt de han fick erfara nu i början av denna julmånad så har han humöret uppe.
När jag har svårt att gå och speciellt klättra upp och ner för att få upp gardiner så gör han det istället.
Jag kom hem från jobbet igår kväll då hade han stykt och satt upp våra julgardiner. <3
Så underbar!! 
 
Det va nästan så jag började gråta. 
Med humöret utanför kroppen och foglossning som heter duga.
Ja då blir man lite gråtig.
Men ja har aldrig varit så tacksam för hjälpen.
 
Jag kunde faktiskt inte göra annat än att bara titta på honom och faktiskt veta att våran lilla Ärta kommer få världens bästa pappa. 
 
<3 Min man han kan! <3
 
 
 
 
 

Kommentera här: