Äntligen!

Nu har det hänt!
Äntligen har jag köpt mig en dator,
Inte en dag för sent!
 
Min förra fick somna in i höstas.
Men så köpte jag den när jag flyttade till Danmark 2008 (tror jag det va).
Så den hade några år på naken och gjort sitt,
Sista året agerade den dammsamlare då jag fick nog när det började ta 30 min för datorn att äns starta upp.
 
Men jag måste bara få påpeka att jag är KÄR i min nya dator.
Sååååå smidig.
Satsade på en lite minder variant denna gång.
11" skärm fick räcka.
Och istället för de vanliga svarta så satsade jag på en silvrig denna gång.
 
Så inge mer åka runt och skriva ut papper hos andra för nu kan jag göra det hemma.
Mamma och pappas gamla skrivare står nämligen i min garderob och väntar.
Så nu kan jag sköta allt här ifrån vilket jag sparar en hel del tid på.
 
Ja jag är inte annt än superduper nöjd.
Och vet ni vad det bästa är?
Om min kära sambo ser nå program som för mig är ointressant så kan jag alltid titta på datorn.
Eller varför inte krypa ner i sängen och jobba lite på datorn.
Jobba hemifrån som det så fint kallas.
Ja allt blir så mycket smidigare med en egen.
 
 
 
 
 
TADAAAAA!
Min nya kärlek.
 
 
PUNK!
 
 
 

Kommentera här: