Student och VW!


Vilken helg!
Började med en ledig fredag för att fira lillkusins student.
Så skrikande ungdomar, fylla och en hel massa vita mössor fick förgylla min fredag. 


Och man kan inte bli annat än stolt över den unge mannen.
Två stipendium och redan jobb.
You go boy!



Lördagen gick i bilens täcken.
Den årliga VW träffen nere på Mantorp.
Men för oss blev det bara en dags/kvälls och natt utflykt.
Åkte på förmiddagen.
Kom fram tidig eftermiddag åkte hem sen kväll och va hemma tidig natt.
Men en massa minnen och skrattattacker fick man med sig i bagaget. 
Så precis som det brukar och för mig är nu sommaren kommen.
Ingen riktig sommar utan ett besök på Mantorp först.
Nu ser vi fram emot Bug Run Wet som får av stapeln den 1juli.
Och då SKA min bil va klar och få följa med!



Idag tog vi sovmorgon.
En frunch fick det bli också.
Sen kom min vapendragare över.
Hon stog för gosaker och jag stog för kaffet.
Känns som att de va allt för länge sen vi sågs.
Men lika snabbt som hon kom gick hon också.
Så resten av kvällen blev lugn.
Åkta och handlade och sen klickat hem lite styling grejer till bilen.
Whoop whoop!
Nu ska jag sätta min tusch på bilen! 
Nöj och trött tjej!

Dags att sova.
Börjar jobba 05:45 imorgon och kommer hem först vid 20 på kvällen.
Lååååång dag imorgon. 

PUNKT!


Kommentera här: