På gång!

Det är mycket på gång nu.
Jobbet är på gång.
Våren är på gång. 
Mina vänner är på gång. 
Och framförallt!
Mitt mål sen 2år tillbaka är på gång.
Bollen är i rullning och jag ser så fram emot det. 
För 2år sedan satte kryckorna stopp för det. 
Och när jag väl vart av med dom så hade jag tappat både lust och hoppet. 
Men nu är jag mer peppad än vad jag var då.
Så nu blir det av.

Och jag vet att stöttningen och knuffen jag fick av Ellinor härom kvällen.
Det kommer jag behöva mycket framöver när hjärnspöken gärna kommer vilja ta över.

För precis som i övriga livet kommer detta INTE bli en dans på rosor.
Visst jag får verktygen men JAG måste SJÄLV utföra jobbet och KRIGA.
Inte ge upp när de känns omöjligt! 

Så nu kör jag rätt in i kaklet!



Kommentarer:

1 Ella:

skriven

Fan vad du är bra! Jag hejar på dig och ska stötta i motgångarna ! Du är bäst 😘

Svar: Tack bästa du!! 💝 Så stolt att ha dig som vän. 💝
Rebecca

2 Ella:

skriven

Fan vad du är bra! Jag hejar på dig och ska stötta i motgångarna ! Du är bäst 😘

Kommentera här: