Barnvagns djungeln.

 
Det är en djungel det här med barnvagnar.
Börjar man titta så får man leta ihjäl sig.
Men nu har vi iaf bestämt oss.
Efter ett besök på Babyproffsen här i stan så blev det en Buggabo Donky Mono i grått.
 
 
Vi kom fram till grå då vi inte vet om våran älskade lilla Ärtan är en tjej eller kille.
Men vi kommer inte köpa den från butiken här. 
Jag kommer beställa den direkt från Holland.
Jag har luskat ut att vi kommer tjäna några tusen på att göra på det viset.
Och eftersom alla säger att man blir fattig av att ha barn så då får vi börja spara på de vi kan redan nu.
;-)
Eller?
 
Nu kommer folk ha åsikter om att vi valde just denna vagn.
Jag har redan fått lite påbackning.
Men vet ni?
Jag GILLAR den vagnen och vi vill ha den.
För vi är faktiskt två om detta.
Jag har provkört den och övervägt både + och - men vill ändå ha den.
Den kan smidigt fällas ut så man får plats med 2 barn om så behövs.
Alla vagnar har sina + och - och alla kan vi se olika på de.
Men de finns ingen jag fastnat för lika mycket som Buggaboo.
Emmaljunga är fin men de är något med den som inte tilltalar mig.
Jag kan inte sätta fingret på vad det är.
Och det gäller även de andra märkena också. 
Nej vi är nöjda som det är nu och jag är säker på att vi inte kommer ångra oss när vi väl får hem den.
Sen får ni andra tycka vad ni vill. 
 

Kommentera här: