Minnet...

 
Jag har ofta haft koll på det mesta.
Och när jag skaffade mitt företag blev det lite mycket men det hjälpte oftast att skriva upp i min lilla kalender. 
Men nu...
Nu är det som om hjärnan dragit och bara lämnat ett vacum kvar.
En sak är okej det kommer jag ihåg.
Ja oftast iaf.
Men två eller flera saker..
Det kan jag ju bara drömma om att komma ihåg.
Ja men skriv upp det då tänker ni.
Jo om det inte vore så att det är glömt redan när jag hittat kalendern.
För av någon konstig anledning har det fått fötter och ligger aldrig där jag la den sist.
 
Ett exempel är idag.
Vi skulle betala soffan på MIO och ta med ombyte till Daniel på eftermiddagen.
Mmm lätt som en plätt.
Allt är klart hemma.
Jag tar väskorna samt Minnea och går ut till bilen.
Styr mot MIO och när jag kommer in på parkeringen kommer jag på...
DANIELS KLÄDER!! 
Ja ja bara att betala och åka hem igen.
Grannarna lär ha börjat undra.
Men jag bjuder på det.
Och detta är bara ett av alla exempel på att de man inte har i huvet får man ha i benen...
 
Men vi hann ändå som tur va.
Då han ändå fick jobba över lite.
Nu är ungen matad och gubben ombytt så vi ska snart ta oss iväg för lite burgarkäk och bilar på Fatcap Garage.
 
 
 
Onödigt vetande: 
Älskar dessa byxor.
Så söta.
Borde finnas för vuxna också. 
 
 

Kommentera här: