Mycket att göra.

 
Nu är det mycket som händer. 
Varit hos min syster och planerat lite. 
Tror vi är hyfsat förberedda nu.
Vi skulle ses några timmar på fm..
Åkte dit kl 10 och kom hem vid 19 tiden ikväll. 
Så kan det gå. 
 
Börjar direkt plocka undan och få bort den rena tvätten.
Imorgon eller ja senare idag kommer nya soffan så den gamla ska in i lilla rummet.
Problemet är bara att där inne står allt som ska ut i förådet...
 
Vi skulle ju bara rensat där för ca 2månader sedan..
Så går det när man ha gott om tid på sig.
 
Så för att kunna rensa och ha plats att ställa det som ska sparas inne måste det plockad undan i vardagsrummet, för sen ska det tillbaka in i lilla rummet när det är tomt..
Ja ni vet man flyttar på sakerna hundrasjuttioelva gånger innan var sak har sin plats.
Så när vi väl kommer till att ta tag i lilla rummet så inser man genast hur mycket SKIT man sparat på. 
 
Så kasta kasta kasta!!!
Ja nu ska ALLT onödigt bort. 
Inget ska sparas för att det KAN vara bra att ha OM utifall att.
NEJ!! BORT BORT BORT!!
 
Så när halva rummet är tömt, och jag sprungit skytte trafik till förådet så hinner vi inget mer ikväll.
Daniel ska jobba imorgon så jag skickar honom i säng och flyttar soffan själv.
Det går bara man vill och har lite jävlaranama i sig.
Och jag är en kan själv tjej.
Punkt slut.
 
Imorgon får vi se om jag tar mig ur sängen med min höft..
Men det blir ett senare problem.
Man kanske ska sova först...
 
Får drömma om klänningen jag knappade hem åt lilltosan igår.
 
 
Jag älskar den. 
 
 

Kommentera här: