Natt bloggar.

 
Har haft en super mysig kväll.
Grillat och njutit på våran uteplats.
Och Minnea har för första gången fått träffa sin faster från Västkusten.
Och gissa om det mötet blev fint.
Jo jag tackar jag.
Minnea som annars är en lite allvarlig tjej log flera gånger om och snackade som aldrig förr.
Hon är riktigt glad i sin faster.
Och man riktigt såg hur hon stortrivdes i hennes famn.
Vi är så glada att ha Carina här och att hon vill dela denna dag med oss. 
 
Jag plockade i ordning det sista innan jag la mig så har sovit ca 3h.
Minnea vakande för 1h sedan och ville ha mat. 
Och nu kan jag inte somna om.
Är så förväntansfull inför denna dag.
Ska bli så kul!
Som jag längtat.
Hjärnan snurrar på högvarv och jag tillomed drömmer om mina kom-ihåg lappar som jag har lite överallt.
Ja papper och penna är mina bästa vänner just nu.
Ja om det inte ligger för långt bort vill säga för då hinner jag glömma vad jag ska skriva upp.
 
Och visst är det konstigt.
Det finns inget mer sövande ljud än ett sovande barn.
Och just av den anledningen (och att det ät mysigt så klart) fick Minnea ligga kvar i våran säng efter att hon ätit så jag skulle somna om.
Men nej icke sa nicke, inte denna gång.
Men skam den som ger sig.
Jag lägger mig och blundar igen tror jag. 
 
 
 
Vi har en lång dag framför oss.
 
 
 

Kommentera här: