Snart sova.

 
Sitter vid datorn och för över alla bilderna från systemkamerna så den blir tom på bilder inför Lördag.
Man vill ju såklart ha så mycket utrymme som möjligt då.
 
(Bjuder på en midsommar rosett)
 
Så vad passar bättre än att passa på att blogga lite härifrån när man ändå är inne.
Kommer inte ihåg när jag bloggade via datorn sist.
Man gör ju allt via mobilen nu för tiden.
 
Idag hann jag otroligt mycket,
Innan kl 10.30 hade jag hunnit:
färga håret
städat av inne i badrummet
tvättat 1 maskin med tvätt
plockat undan och hängt tvätt
dammsugit
duschat
matat barnet
ätit frukost
druckit kaffe
samt fönat och plattat håret.
Så då återstod bara:
på med sminket
klä på mig och Minnea
packa bilen
luncha i Skultuna.
 
Efter allt detta var det dags att duka upp och fixa i lokalen.
Så mellan 14-19 höll vi på där ute.
Men nöjda kunde vi åka där ifrån och veta att nu kan vi inte göra mer där innan Lördag.
Perfekt!
 
Imorgon blir en göra vad vi vill dag för mig och Minnea.
Så skönt att änligen ligga i fas både här hemma och med alla förberedelser.
Kanske börjar med en sovmorgon.
Minnea gillar ju att sova,
 
 
Avslutar med en bild från min Baby Shower.
Tänk vad de fixat för min skull.
Jag anade ingenting.
Trött, full i vätska och
sliten av havandeskapsförgiftning, så va denna dag en av de få ljuspunkter under den perioden.
Kan inte tacka alla inblandade nog mycket.
Ni är underbara!
Det va nog tur jag inte visste just då hur illa mitt tillsånd verkligen var.
Vårat lilla hjärtegryn låg ju trotts allt kvar en dryg månad till i magen och det är det allra bästa.
Men många sjuhusbesök och medicineringar blev det.
Fast det som räknas är ändå:
Slutet gott allting gott.
Och när jag ser tillbaka på de sista 4 månaderna under graviditen är det ett under att Daniel fortfarande är kvar hos mig.
Tack för det älskling <3
 
Nu ska jag krypa ner brevid min prinsessa och min blivande man.
Är otroligt tacksam för att Minnea är här och är frisk.
Och att jag återhämtat mig så pass bra som jag gjort.
Även om det är en bra bit kvar innan jag är helt på banan igen.
 
Vi skydar långsamt.
 
 

Kommentera här: