Söndags slö.

 
Idag har jag varit riktigt söndags slö.
Inte gjort många knop.
Sovmorgon delux med Minnea på armen.
Följs av en sen frukost.
Riktigt mysigt.
Vi tar nog en sån dag imorgon med.
Vi har ju ändå inga planer.
 
 
 
Va och handlade lite till kvällens grillning.
Passade på att köpa med blomjord så jag kunde fylla på i rabatten.
Hem och fika.
Fick lite dopbilder av mor och far.
Så kul.
Hoppas på att få från flera som var där.
Matsällskap på kvällskvisten.
Äta, fika och fylla på med jord.
Ja lite så i det tempot har hela dagen gått.
Sen la jag Minnea som varit lite trött och grinig idag.
Hon är på också berörd av gårdagen har vi märkt. 
 
 
 
Vi har även öppnat de sista presenterna som vi inte hann med igår.
Det tåls att upprepas:
Ni är fantastiska och vi är så tacksamma för allt.
 
 
 
 
Nu efter att fotat allt som hon fått och lagt över lite bilder på datorn tar jag nog och kryper ner brevid min familj.
Så vi säger god natt här från Billsta Trädgårdsväg.
Sov gott och ta de nu lungt i semestertider.
 
 
 

Kommentera här: