Summer Meet.

 
 
 
För ca ett år sedan va det osäkert om vi skulle få ha någon bilträff i stan i sommar.
Och jag måste medge att jag var lite orolig ett tag.
För jag bara älskar den helgen.
Mullret från motorerna och alla glada miner.
För mig är det nå speciellt och jag kan inte förklara varför.
Ja jag njuter lika mycket brevid vägen som jag gjorde sittandes i bilkön runt crusingstreckan.
MEN...
I höstas blev det bekräftat att fast Power Big Meet flyttar så ordnas det en bilträff ändå.
Träffen får namnet Summer Meet.
Och nu är den helgen här!
Staden fylls på med amerikanska bilar av äldre modell och västeråsarna blir faktiskt lite trevligare.
Vi samsas efter vägen och stämningen är riktigt bra.
 Första kvällen utanför salongen är avklarad och jag kunde inte önskat mer.
Kanon väder och kanon sällskap.
 
Igår va också en helt underbar kväll på Summer Meet med burgare och fina bilar och mc med min lilla familj.
Så imorgon tar vi oss ner en sväng igen.
 
Summer Meet 2017!!
Men har det kommit för att stanna?
 
 
 

Kommentera här: