Lite renovering.

 
Inte nog med att vi blev föräldrar i Mars.
Vi passade även på att flytta i Maj.
För att få barn är ju inte projekt nog...?
Så bara Påsken var över blev det till att packa ner lägenheten.
Och eftersom jag är den som är hemma blev det min uppgift. 
Eller jag ska inte helt ta åt mig den äran. 
Daniel gjorde de han orkade efter jobbet.
 
Så sen dess har det hela tiden varit nånting. 
Packas det inte ner så ska allt upp.
I förra lägenheten hade allt sin plats.
Ja nästan..
Mycket saker liten lägenhet
Resten kan ni nog räkna ut själva.
 
Men vart ska allt vara nu?
Vad passar vart?
Det skåpet med de i där??
Ja!
Eller nej jag skoja...
Gör om gör rätt!
Lite så jobbar vi.
 
Men nu så.
Nu är det mesta på plats.
Och idag påbörjades projekt måla och tapetsera.
Som tur är gör inte vi det själva.
Förstå hur det skulle se ut.
Mönsterpassning = NOLL.
Check på de...
Nej så kul ska vi INTE ha.
Vi tar in proffset.
Så inatt och några nätter framöver sover vi borta.
 
 
 
Lättast så med lillan.
Men det kommer bli bra när det är klart. 
Och innan vi vet ordet av det är vi hemma i våran säng igen.
 
 

Kommentera här: