13 dagar kvar till BF

 
 
Ja så atteeeee..
Idag är det 13 dagar kvar till Ärtan är planerad vilket innebär att den kan komma när som.
Och det insåg jag efter inatt när jag vaknar och känner mig konstig vid strax före kl 4. 
Jag insåg ganska fort att det va någon form av förverkar jag fått.
Tänker att det går snart över.
Och det gjorde det.... inte....
Så mellan kl4 och kl7 så varierade jag mellan att ligga i sängen och vara uppe och gå. 
Jag visste inte riktigt vad som var bäst. 
Men vid kl 7 så avtog det och jag somnade ganska gott.
Men jag kan bara välkomna Ärtan om den skulle vilja komma ut i stora världen inom en snar framtid.
 
 
 
Allt är klart till det lilla knyttet så den kommer ha de fin fint här hemma, men jag kom och tänka på besöken som kommer när vi är hemma igen.
För jag vet att Ärtan redan är så älskad så besök kommer vi få.
Ja även de som bara är nyfikna på den lilla är välkomna.
Hur som så vill de som kommer hit nog både ha bäbisgos och fika.
Så mitt lördagsnöje blev att kika recept och spåna på vad man lätt kan baka och kasta in i frysen.
Så nu vet jag vad vi ska göra imorgon. 
Det blir baksöndag imorgon. 
Kan det bli bättre!?
För man måste ju tyvär provsmak också så de verkligen går att bjuda på.
Vilken otur för mig. 
Ja Daniel kan få en liten smakbitar han med.
Om han är snäll.
 
 

Kommentera här: