Förberedelser.

 
Nu är det förberedelser till 1000 här hemma inför Ärtans ankomst.
Min mor och far var upp med vaggan och en lånebyrå i helgen.
Vaggan som går i arv och köptes till min storasysters ankomst 1985 är redan bäddad så klart. 
Jag kunde inte hålla mig.
 
 
Men annars går de inte så fort.
Så jag får plocka lite då och då så kanske allt är på plats innan Ärtan kommer.
Jag väntar dock in att min kära sambo ska bli bra så han kan bära upp lite bäbis saker från källaren.
Det hamnade nämligen lite där när vi skulle rensa inför försäljning av lägenheten.
Men snart så kanske han är bra så han kan rota fram det.
Jag hoppas ju såklart. 
 
Fick även oväntat besök i helgen och en present.
 
 
I korgen är det choklad, bubbel, ansikstsmasker, tvätt boll + tvätt vantar, bodylotion kit och annat smått och gott till mig.
Men även Ärtan fick en fin filt och en dreggelapp med pandor och stjärnor på.
Älskart!!
Kan man bli annat än bortskämd med alla fina människor omkring mig? 
Tack snälla ni.
 
Och sist men inte minst kom mitt älskade babynest förra veckan. 
Jag är kär.
 
 
Till den hörde också en filt och en kudde.
Det va jag helt med på.
Men när jag öppnar paketet så finns även en nalle/hund, ett par tossor och en boddy.
 
 
 
Trodde först jag fått fel men de visade sig att hon som syr dessa fina nest hade skickat med presenter till Ärtan.
Fantastiska människa.
De fick mig att fälla en tår.
Sån fin tanke. 
 
Tänk att Ärtan är så älskad och bortskämd innan den ens kikat ut och sett världen för största gången.
Jag kan inte uttrycka min tacksamhet tillräckligt.
Ingen nämnd ingen glömd.
 
Men ett STORT tack från botten av mitt hjärta.
 
 

Kommentera här: