Sånt man inte tänker på.

 
När man tänker på att skaffa barn pratas det om bilbarnstolar, vagnar, vaggor, spjälsängse, babynest, kläder.
Ja allt sånt som är ett måste.
Absolut jag håller med vi har också införskaffat det.
Men så satt jag och gick igenom allt som vi har och kom på.
Man kanske ska ha lite salvor och annat från Apoteket när vi kommer hem.
Både till Ärtan men även till mig som kommer vara nyförlöst och antagligen både ha ont och vara sårig samt ha något för ömma bröst.
Så salvor och annat smått och gott behövs ju.
Så vi tackar för att Apotea finns när man kommer på sånt sent på kvällen och inte kan ta sig ut.
Så i Söndags la jag beställningen och idag kom paketet.
Snacka om snabb leverans.
Så nu tror jag vi är helt klara och redo för Ärtan.
Ja iaf med de viktigaste.
 
 
Och skulle vi glömt något så kan man ta de vart efter. 
 
 

Kommentera här: