Poff så blev det två.

 
Ja lite som rubriken lyder så känns de nu när man ladat i vardagen med två små kottar som kallas barn.
De sa bara poff så blev det två. 
 
Hampus har redan hunnit bli 6veckor.
Minnea är världens bästa storasyster som överöser lillebror med både pussar och kramar.
Ja han tycker nog det räcker ibland men de struntar hon i.
Älskade barn.
 
Och även om jag nu är mamma till två så får jag inte glömma mig själv.
Jag har missunnat min kropp allt för länge nu.
Men det är slut med det.
Jag har tagit tag i vikten nu och känner mig mer taggad än någonsin.
För JAG vill vara pigg och orka leka med mina barn. 
Ja även orka leka med mina barnbarn (om jag får några) om man ska tänka så långt.
Min resa började för 10 dagar sen och redan -3.1. 
Så nöjd.
Och jag är säker på att jag hittat något som funkar denna gång.
Och det kallas motivation!
Jag tänker inte svika mig själv längre!
För det är precis det jag gjort i så många år nu.
Nu gör jag detta för mig och ingen annan.
Jag kan och jag vill!
 
 
 
 
 

Kommentera här: