Ny start.

Okej.
Nu tänker jag ge mig på en nystart här på bloggen.
Och jag kommer verkligen försöka göra minst ett inlägg varje dag.
Så nu kör jag!!

Snart ska minstingen in på förskolan och jag ska börja jobba igen.
Vart tog tiden vägen!?
Jag som nyss tyckte vi fick honom.
Fast de är klart. 
Jag tyckte nyss vi fick Minnea också.
Och hon är redan 2.5 år.
Det är en tjej med humör och vet vad hon vill.
Henne sätter man sig inte på i första taget.
Och gissa om Hampus på 1.5 år gör precis som sin syster.
Jag funderar ofta hur jag kan ha fått dessa barn med sina temperament.
Men så räcker de med att jag slår i tån, trampar på en leksak eller missar en måltid så inser jag att de kommer från mig.
Ja jag har nog lite attitydsproblem jag med i vissa situationer ibland. 
Men mellan alla dessa utbrott och situationer så har vi de riktigt mysigt och riktigt roligt.
Minnea är en riktigt mys tjej när hon sätter den sidan till.
Och Hampus är en mamma pojke.
Men våra barn älskar bus och skoj mest av allt.

Så vill ni följa oss och våran vardag är ni välkomna hit.

För här kommer vi.
En familj på 4 som är lite mer kantstötta än den "normala" familjen.


(null)

Kommentera här: