Okej jag inser.

Jag inser att jag inte bloggar varje dag.
Jag trodde för högt om mig själv. 
Men jag hinner verkligen inte. Hahaha.
Så nu kör vi på 2-3 inlägg i veckan istället.

Vi har just nu semester och befinner oss uppe i stugan. 
Vi fick underbart sällskap i Söndags.
Tessan med familj kom.
Gissa om våra barn blev överlyckliga! 

Åkte in och skulle möta upp dom i Sollefteå och helt ärligt så är det i Norrland de händer.
Fastnar i en bilkaravan med säkert 10-15 husbilar och husvagnar.
Men inser snart att bilen framför mig varken är en husbil eller drar en husvagn.
Men va är de som fastnat i takräcket!?
Funderar länge tills jag inser att de här nog ett par badbyxor som hänger på tork. 

(null)

Hahahaha jag älskar alla påhittiga lösningar som finns här.
För helt ärligt tror jag inte vi skulle kunna se detta i stan.

Igår va vi till Junsele djurpark och gissa om vi hade en super mysig dag!
Slänger in lite bilder då de säger mer än 1000 ord.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Både barn och vuxna va bra trötta efter en dag med att titta på djuren men även leka i cirkustältet. 
Inget barn gjorde sig illa men jag drog såklart på arslet när jag skulle ur en av hoppborgarna.
Vi är så glada och tacksam att ha dessa människor i våra liv.

Nu har vi en mysig förmiddag i stugan innan vi vinkar av våra vänner.
Men vi stannar ett tag till.

Kommentera här: