Vilken miss!

Jag bestämmer mig att nu börjar mitt liv bli lite intressant igen.
Min ork är nästan tillbaka så jag ska ju börja blogga igen.
Så jag loggar in och gör ett inlägg och tänker att nu kommer de rulla på.
Nemas problemas!
Skrev ett inlägg igår och kände mig stolt och på G när jag la mig. 
Så missar jag mitt stolpskott att trycka på publicera knappen...!
Hur är de möjligt!?

De va inte de mest intressanta inlägget igår egentligen.
Dagen bestod av tvätt, städ och packning.
Men de va ändå en hyfsat inlägg om att göra allt själv med två små barn hemma, och en bild på den vardagliga kaos som uppstår i en sån situation.

Idag åkte vi norr över.
Vi har spenderat 50 mil och 8 h i bilen med våra små troll.
Oj vilken kaos tänker ni.
Det trodde jag med!
Men nej faktiskt inte.
Vi är både chockade och väldigt stolta över våra barn.
De höll god min och vart inte tjuriga nångång.
Jag som packat med massor av mutor för att vi alla skulle överleva bilresan.
Så en muta fick istället bli belöning sista biten eftersom de varit så duktiga.

Så nu är vi här i stugan och ska njuta en hel vecka.
Daniels första semster vecka börjar på måndag.
Igår fick jag även erbjudande om en heltidstjänst. 
Och vem tackar nej till de!?
Inte jag iaf.
Så min provanställning börjar den 16e September. 
Så nu njuter vi av semester och av mina sista veckor som mammma ledig.

Gissa om jag längtar till rutiner och "tråkiga" vardagar efter att varit hemma i över 2.5år.

Men först!
Semester!

(null)

Kommentera här: