Här kommer alla känslorna på en och samma gång!

Mycket som händer nu.
Nya jobbet är i full gång och jag trivs såååå bra. 
Arbetskamraterna och min chef är guld världa!
I måndags fick jag beskedet att min svärmor tyvär gått över till andra sidan.
I och med de så komm alla känslorna på en och samma gång. 
Det har varit tufft i 6 månader att se henne så sjuk som hon va. 
Man tror lixom man är beredd på de dåliga nyheterna då när det är dags.
Men så är inte fallet.
Man kan aldrig vara beredd på ett sånt besked.
Nu får vi bara hålla ihop och kämpa på medans känslostormarna fortsätter.
Vi får ta vara på de lilla i vardagen och varje dag påminna våra nära och kära om att vi älskar dom.
För man vet aldrig när våra vägar skiljs åt. 
Jag har nåtts av 9 dödsbesked på 3år nu.
Och alla är lika tragiska. <3

(null)

Igår blåste vi bubblor och när jag säger till vår kloka dotter på 2år att de åker ända upp i himmelen svarar hon.
"Ja till farmor. Vi blåser till farmor."
Då är de lite extra svårt att hålla tillbaka tårarna.
Kloka lilla Minnea <3



Kommentera här: