Day one not one day!

Jag tog in ett mycket bra citat från min gamla vän.
One day? Day one?
Jag har valt DAY ONE!
Så nu är dag 1 snart slut och jag tänker kämpa för de är verkligen nu eller aldrig.
Och jag har aldrig varit nån som gett upp.
Jag är inte en sån tjej.
Jag kan själv och är en "krigare".
Låter nog klyschigt i mångas öron men jag har aldrig backat för något.
Och jag tänker inte börja nu.
Backa för min egen spegelbild?
Ge upp för att jag känner mig malplacerad och obekväm bland folk?
Hell NO! 
Så idag la jag om kosten och va tillbaka på gymet.
Och de va det bästa beslut jag tagit på länge.
Shit vad jag saknat gåbandet och crosstrainern!
Lyckoruset som nu infinner sig och så nöjd jag känner mig.
Så vill jag ABSOLUT känna varje dag!
För jag är värld att vara lycklig och må bra precis som alla andra.
Så nu kör jag!!

(null)

En med ett mycket stort hjärta står bervid mig.
Och eftersom jag inte bett om hennnes godkännande om att vara med just här så får hon vara lite anonym.
Men hon är en älskad vän och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne!
Hon finns i vått och torrt.
Och precis just nu när jag behöver henne som mest så har hon inte avvikit från min sida en enda gång!
Du är bäst min vän!!
Löööv you BIG time!! <3

Kommentera här: