Nu kör jag all in.

Nu är de mycket som är i rullning.
På måndag börjar jag jobba igen efter 2.5år hemma.
Ska blir skönt att komma igång på allvar och få en "tråkig" vardag som alla andra.
Men redan på fredag blir de att träffa gänget som börjar samtidigt som mig.
Kul att få ett ansikte på alla.

Men inte nog med de så har vi provat äta enligt lchf ett tag här hemma.
Eller ja 1.5 v. 
Än så länge är de -3kg på vågen och väldigt "enkelt" att leva efter.
Förberedelser behövs men de är inte nå anavcerat.
Och vad behöver inte planering och förberedelser i livet?
Va även ut på restaurang i helgen och höll mig till de jag fick äta utan att behöva övertänka, krångla till beställningen eller räkna poäng.
Passar mig perfekt!

Så både viktresa och nytt jobb på G.
Och såklart uppfostrar vi våra två troll också.
Inte alltid så lätt som man trott.
Minnea har skaffat sig en attityd och Hampus gör allt för att härma sin syster som enligt honom är en rockstjärna värd att avguda.
En märklig känsla när man blir sjukt frustrerad samtidigt som man är stolt som en tupp över den lilla människan som precis talat om för mig att hon vet bättre än mig. 
Jo för hon har ju mer livserfarenhet än mig med sina 2,5 år mot mina 32! år...
Älskade trollungar. 

(null)

Kommentera här: